استخر عدالت یزد

شنا

استخر عدالت یزد دارای محیطی بزرگ، زیبا و بهداشتی است و با داشتن کادری مجرب و غریق نجات‌هایی حرفه‌ای سعی در فراهم آوردن تجربه‌ای لذت‌بخش از شنا و آب‌تنی برای مهمانانش دارد. اگر اهل شنای حرفه‌ای و خصوصاً طرفدار شیرجه زدن هستید، این استخر با داشتن وسعت زیاد و سکوی شیرجه، انتخاب خوبی برای شما است.
اگر هم به دور از غوغای زمانه به دنبال ریلکس کردن هستید، از جکوزی، سونای بخار و سونای خشک این مجموعه در کنار سایر امکانات آن نهایت بهره را ببرید. این استخر برای علاقه‌مندان به یادگیری شنا هم برنامه دارد. آنها می‌توانند بسته به نیاز خود در سه سطح مقدماتی(نونهالان)، تکمیلی(نوجوانان) و پیشرفته(بزرگسالان) آموزش ببینند تا به شناگرانی درجه یک تبدیل شوند.
محیط این استخر بسیار دلپذیر و عالی است. اگر تعداد دوش‌های حمام کمی بیشتر بود، بهتر از این هم می‌شد. بعد یا در حین شنا حتماً از خدمات ماساژدرمانی مجموعه استفاده کنید و بعد از آن برای رفع خستگی، در بوفه یک آب پرتقال خنک بنوشید تا سرحال بیایید. اگر هم چندان اهل نوشیدنی نیستید، می‌توانید در سالن بدنسازی کمی وزنه بزنید یا در زمین چمن مصنوعی استخر عدالت یزد فوتبال بازی کنید. راستی با داشتن پارکینگ اختصاصی نگران جای پارک و محافظت از خودروی خود نیز نباشید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، شنا

برچسب ها