استخر زمزم یزد

شنا

اگر ساکن شهر یزد هستید و علاقه‌مند به شنا و آب، پیشنهاد می‌کنم که حتما سری به استخر زمزم یزد در بلوار جانباز بزنید. محیط این مجموعه فوق‌العاده تمیز و پاکیزه است و پرسنل مودب و منظمی دارد. از دیگر امکانات استخر زمزم می‌توان به سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، استخر ویژه‌ بانوان، استخر ویژه‌ آقایان، استخر ویژه‌ کودکان و رختکن و دوش اشاره کرد. اگر هنوز شنا بلد نیستید یا دوست دارید فرزندانتان شنا یاد بگیرند، لازم به ذکر است که استخر زمزم کلاس‌های آموزش شنای مقدماتی و پیشرفته را به ‌صورت عمومی و خصوصی با کادر مربیان شنای باتجربه‌ خود برگزار می‌کند و شما می‌توانید در محیط بهداشتی و امن استخر زیر نظر مربیان شنا را یاد بگیرید و به آن مسلط شوید. یکی دیگر از امکانات استخر زمزم یزد حمام ترکی است که حتما طرفداران زیادی دارد.
اگر از شنای زیاد گرسنه شدید هم می‌توانید از بوفه‌ استخر زمزم یک خوراکی خوشمزه بخرید و رفع گرسنگی و تشنگی کنید. لازم به ذکر است که اگر دوست دارید در کنار شنا ورزش دیگری هم انجام دهید، استخر زمزم باشگاه بدنسازی هم دارد که می‌توانید با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و به‌روز آن، ورزش کنید و لذت ببرید.
استخر زمزم یزد در روزهای زوج از ساعت 8 تا 5 بعدازظهر برای بانوان و از ساعت 7:30 تا 10:30 شب و همچنین، روزهای فرد از ساعت 4:30 تا 10:30 شب برای آقایان باز است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، شنا

برچسب ها