باشگاه ورزشی اوج یزد

مجموعه ورزشی

باشگاه اوج یک باشگاه تقریباً زنانه به شمار می‌رود. این مجموعه‌ 2 شعبه دارد. شعبه‌ اول به بزرگی 450 متر در بلوار امام جعفر صادق(ع) واقع شده و در دو شیفت صبح و عصر فقط برای استفاده‌ بانوان در نظر گرفته شده است. شعبه‌ دوم در بلوار امیرکبیر با مساحت 700 متر صبح‌ها ویژه‌ بانوان و تنها عصرها برای آقایان می‌باشد. به این ترتیب خانم‌ها با هر نوع برنامه‌ای که داشته ‌باشند، می‌توانند در ساعات مختلف خود را به یکی از شعب باشگاه اوج یزد برسانند و از خدمات آن بهره ببرند.
در این باشگاه امکان انجام طیف گسترده‌ای از ورزش‌ها همچون ایروبیک، یوگا، پیلاتس، تی‌آر‌ایکس، برایتونیک، فیوژن فیتنس، بدنسازی، ایروفیتنس، کتل بل، چربی سوزی و اسپنینگ در 3 سالن مجزا وجود دارد. علاوه بر این، ایروبیک کودکان نیز جزء ورزش‌های باشگاه ورزشی اوج یزد به حساب می‌آید. از گزینه‌های عالی این باشگاه باید به خدمات ماساژ آن اشاره کرد. کسانی که تمایل دارند می‌توانند از ماساژ ریلکسیشن و لاغری این مجموعه استفاده کنند و آرامش را درون خود بازیابند.
تجهیزات بدنسازی، دوچرخه‌ اسپنینگ و تردمیل از جمله وسایل موجود در این باشگاه است که در کنار آن خدماتی مانند بوفه‌‌ سلامت، کلاس‌های خصوصی، مربی خاص با ارائه‌ برنامه‌ غذایی ویژه برای هر فرد، امکان کرایه‌ سالن‌های ورزشی و دانش ورزشی کادری کاملاً مجرب و متخصص برای علاقه‌مندان در باشگاه ورزشی اوج یزد ارائه می‌شود.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها