رستوران گردان خوان هفت رنگ یزد

رستوران

یزد مرکز گردشگری ایران زمین، آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی بسیاری دارد که هرساله مسافران زیادی را از سراسر ایران و دنیا به سوی خود می‌کشاند. رستوران‌های این شهر تاریخی و زیبا هم حرف ندارند و بعد از یک بازدید دلچسب از بافت قدیمی شهر عیش شما را تکمیل می‌کند.
رستوران گردان خوان هفت رنگ یزد شعبه دوم رستوران معتبر خوان هفت رنگ تهران است که با مدیریتی حرفه‌ای و پرسنلی مجرب در یزد افتتاح شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. این رستوران مجلل و زیبا تنها رستوران گردان یزد است و با ظرفیت 350 نفر و امکان برگزاری مجالس و مهمانی‌ها آماده خدمت‌رسانی به مهمان است.
منوی رستوران خوان هفت رنگ یزد به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده است و با غذاهایی متنوع و جذاب شما را هیجان‌زده می‌کند. این منو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را شامل می‌شود و برای هر سلیقه و ذائقه‌ای پیشنهادهای ویژه‌ای دارد.
سرآشپزهای حرفه‌ای این رستوران غذاها را با مواد اولیه درجه یک و باکیفیت طبخ می‌کنند و در این سال‌ها رضایت مشتریان را جلب کرده‌اند. پخت نان داغ تنوری و پیچیدن عطر نان تازه در فضا، سرو سبزیجات تازه و خوش‌عطر در کنار غذا از ویژگی‌های جذاب این رستوران است.
رستوران خوان هفت رنگ یزد در طبقه یازده برج آسمان واقع شده دارای دو فضای مجزای داخلی و یک فضای باز می‌باشد. محیط دل‌انگیز و چشم‌انداز زیبای رستوران، فضایی به یادماندنی و خاطره‌انگیز را برای صرف وعده‌ای لذیذ فراهم کرده است.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها