رستوران سنتی پناهنده یزد

رستوران
عکس رستوران سنتی پناهنده یزد

حتماً می‌پرسید چرا عدسی؟ تمام یزد از عدسی‌های این کافه که با نوشابه سرو می‌شود، تعریف می‌کنند و به شما می‌قبولانند که هر طور شده یک وعده صبحانه را در کافه رستوران پناهنده یزد صرف کنید. این کافه با همین نام بین سه نسل از خانواده‌ پناهنده چرخیده و گسترش یافته است و اکنون نیز توسط نوادگان این خاندان اداره می‌شود.
فضای داخلی رستوران کاملاً سنتی است و ترکیب دو رنگ آبی فیروزه‌ای و سفید در دکوراسیون، آدم را به یاد نقاشی‌های مینیاتوری می‌اندازد. ساعت کاری این مکان از 6 صبح تا 16 می‌باشد و برای صبحانه و ناهار پذیرای مهمانان خود است. کافه رستوران سنتی پناهنده یزد دو شعبه‌ دارد. یکی از شعبه‌ها در بازار قدیمی پنجه‌علی واقع شده و امکان مناسبی را جهت بازدید همزمان بازار و مجموعه‌ خان در اختیار شما قرار می‌دهد. هتل ملک التجار، هتل سنتی خوان دوحد و هتل فاضلی نیز در نزدیکی این شعبه قرار دارند. شعبه‌ دیگر رستوران پناهنده در میدان اطلسی واقع شده و میزبان همشهریان یزدی و گردشگران عزیز است.
علاوه بر عدسی منوی غذایی کافه شامل نیمرو، خاگینه، املت ترکی، املت پیتزایی برای صبحانه و کشک بادمجان، میرزاقاسمی، کوفته تبریزی و دلمه‌ برگ مو برای ناهار است. درب کافه رستوران سنتی پناهنده در تمامی روزهای سال به روی علاقمندانش باز می‌باشد و امکان پذیرایی به صورت گروهی یا دربست را نیز دارد.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها