رستوران ترمه و ترنج یزد

رستوران
عکس رستوران ترمه و ترنج یزد

یکی از رستوران‌های با صفا و سنتی یزد که در محله فهادان که یکی از محله‌های قدیمی و تاریخی مربوط به دوره صفویه می‌باشد، قرار گرفته است، رستوران ترمه و ترنج یزد است.
هنگامی که بعد از گشت و گذار در فهادان و بازارچه یوزداران وارد رستوران می‌شویم اولین چیزی که توجهمان را به خود جلب می‌کند حوض آبی نقلی وسط حیاط است که دور تا دورش را گلدان‌های خوش رنگ و لعاب و تخت و پشتی‌های راحت احاطه کرده‌اند. تنها کافیست دقایقی در این فضای دلپذیر که صدای فواره حوض حس مطبوعی ایجاد می‌کند بنشینید تا حال و هوایتان عوض شود. اگر هم به همراه توریست‌های گرامی به این رستوران تشریف آوردید پیشنهاد می‌دهیم به فضای داخل بروید و کنار سفره‌های سنتی و رنگین ایرانی غذا میل کنید و میهمانانتان را با آداب غذا خوردن ایرانی‌ها آشنا کنید.
هنگام صرف غذا که به سراغ منوی رستوران ترمه و ترنج یزد می‌روید بهتر است در ابتدا با یکی از نوشیدنی یا عرقیجات سنتی و محبوب این رستوران مثل شربت خاکشیر و عرق نعنا که گرمای شهر یزد را از یادتان خواهد برد، گلویتان را تازه کنید و سپس از بین غذاهای متنوع و جذابی مثل کباب تابه‌ای، جوجه چینی، قیمه یزدی و فسنجان عزیزانتان را به یک وعده غذای خوشمزه مهمان کنید.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها