رستوران ایتالیایی دراگون یزد

رستوران
عکس رستوران ایتالیایی دراگون یزد

رستوران ایتالیایی دراگون یزد با قرار دادن آشپزخانه‌ در مرکز فضای پذیرایی خود، شفافیت با مشتری را به اوجش رسانده و پذیرای مهمانان از ساعت 12 تا 16 و 19 تا 00:30 در دو وعده‌ ناهار و شام است.
منوی غذایی این فست فود غذاهای مختلفی را شامل می‌شود. انواع پیتزا، پاستاهای متفاوت، استیک‌های متنوع، ساندویچ‌های خوشمزه و غذاهای روسی مثل چیکن استراگانوف و بیف استراگانوف به همراه دسر، منوی رنگین دراگون را تشکیل می‌دهد. احتمالاً با خود بگویید اغلب رستوران ایتالیایی‌ها همین منو را دارند. اما بد نیست بدانید که چیزی حدود 30 نوع پیتزای مختلف در منوی این رستوران به چشم می‌خورد که همگی از کیفیت و مزه‌ خیلی خوبی برخوردار هستند. همچنین برای افرادی که رژیم غذایی گیاه‌خواری در پیش گرفته‌اند، سفارش غذاهای کاملاً گیاهی متنوع یا غذای سفارشی امکان‌پذیر است.
آدرس رستوران ایتالیایی دراگون در یزد، خیابان معروف صفاییه می‌باشد. شما اگر در هتل صفاییه یا هتل ارگ یزد اقامت دارید، به راحتی می‌توانید از سفره‌ خوش‌رنگ و لعاب این رستوران بهره‌مند شوید. اگر هم تمایلی به خروج از خانه یا هتل خود ندارید، پیک این رستوران در خدمتتان است و می‌‌توانید به صورت آنلاین سفارش غذا دهید و از کیفیت و تنوع رستوران ایتالیایی دراگون یزد لذت ببرید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها