پارک غدیر یزد

پارک

درختان بلندقامت نارون و کاج، فواره‌های زیبا و هارمونیک آبنما به همراه امکانات عالی و پرکاربرد و مساحتی بالغ بر 6 هکتار، پارک غدیر یزد را به یکی از بهترین و دوست‌‌داشتنی‌ترین پارک‌های این شهر تبدیل کرده است. این پارک از قدیمی‌های یزد می‌باشد و از سال 63 تا به حال استفاده‌‌‌ همگانی دارد. پارک غدیر یزد برای 3 گروه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمین والیبال، وسایل ورزشی و فوتبال دستی برای ورزش‌دوستان، زمین بازی و امکانات تفریحی برای کودکان و کتابخانه برای فرهنگ‌دوستان کاربرد زیادی دارد. دیگر امکانات این پارک شامل آبخوری، سرویس بهداشتی، نمازخانه، آبنمای زیبا، آلاچیق، محل شارژ موبایل و کافی‌شاپ سنتی است.
در پارک غدیر یزد به منظور آموزش و فرهنگ‌سازی اهمیت سلامت روحی و جسمی به صورت هفتگی جلسات ورزش صبحگاهی، جلسات مشاوره خانواده، دانستنی‌های سلامتی و دانستنی‌های طب سنتی برگزار می‌شود.
پارک غدیر یزد از لحاظ موقعیت دسترسی نیز شرایط خوبی دارد. اگر مسافر و گردشگر هستید و در هتل سنتی مظفر یا هتل باغ مشیرالممالک اقامت دارید، به راحتی می‌توانید خود را به پارک برسانید و از تفریحات و امکانات این پارک بهره ببرید. علاوه بر این پس از گردش در پارک می‌توانید به باغ دولت آباد و بازارهای موجود در نزدیکی پارک غدیر هم سر بزنید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، پارک

برچسب ها