اقامتگاه بوم گردی طارونه یزد

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه بوم گردی طارونه یزد

هنگام سفر به شهری که جای جایش را آثار تاریخی و معماری خاص و منحصر به فردی پر کرده است؛ اقامت در یک بنای تاریخی لذت این سفر را چندین برابر می‌کند. اقامتگاه بوم گردی طارونه یزد بنایی است که متعلق به دوران زندیه می‌باشد و به خانه گیوه چی معروف بوده است. هنگامی که وارد حیاط خانه می‌شویم عطر دیوارهای کاهگلی، حوض آبی و باغچه‌ای نقلی ما را به دنیای دیگری می‌کشاند که حال هوای خوش و سادگی را با خود به همراه می‌آورد. ساعاتی نشستن در حیاط و تکیه دادن به پشتی‌های نرم و راحت در کنار صرف چای، خستگی سفر را از تنتان به در می‌برد.
وارد اتاق‌ها که شویم معماری سنتی در تلفیق با امکانات به‌روز و مدرن هم راحتی و هم حس نوستالژی دلچسبی را به شما منتقل می‌کند. ساخت اتاق‌هایی با امکانات متفاوت دارای خدمات بهداشتی کامل یا فاقد امکانات بهداشتی باعث شده است امکان اقامت در این اقامتگاه تاریخی با قیمتی به صرفه و مناسب برایتان فراهم شده باشد تا بتوانید لذت یک شب استراحت در چنین فضایی را تجربه کنید.
اگر چه قدمت این بنا به 200سال پیش بازمی‌گردد و شما را به دل تاریخ می‌کشاند اما داشتن اینترنت شما را از اتفاقات روز دنیا با خبر می‌کند و امکان ارتباط راحت و رایگان را با دوستان برایتان فراهم کرده است. همچنین فراموش نکنید کارکنان خوش‌برخورد طارونه برای وعده صبحانه در تالار اقامتگاه منتظر شما هستند.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها