اقامتگاه بوم گردی شعرباف یزد

مهمانپذیر
عکس اقامتگاه بوم گردی شعرباف یزد

اقامتگاه بوم گردی شعرباف یزد در بافت تاریخی شهر و محله قدیمی و زیبای فهادان واقع شده است. بنای اصلی این اقامتگاه، خانه‌ای قدیمی از دوران قاجار است که در سال 1395 بازسازی و مرمت شد و به‌عنوان یک اقامتگاه سنتی آغاز به کار کرد.
اقامتگاه شعرباف یزد دو محوطه مجزا دارد. اتاق‌های نیلوفر، ارکیده و نسترن در حیاط کوچکتر و دیگر اتاق‌ها در حیاط بزرگتر قرار دارند. حیاط بزرگتر یک ایوان بزرگ و باصفا دارد که می‌توانید برای صرف ناهار از آن استفاده کنید. در قسمت پشت‌بام خانه نیز تخت‌های چوبی سنتی چیده شده و می‌توانید در زمان فراغت آنجا استراحت کنید. علاوه بر فضای جذاب و زیبای اقامتگاه شعرباف، موقعیت مکانی این خانه باعث شده تا مسافران زیادی این مکان را برای اقامت خود انتخاب کنند. چون این اقامتگاه در محله قدیمی فهادان واقع شده و می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه به جاذبه‌های دیگر شهر یزد مثل خانه لاری‌ها، موزه سکه، زندان اسکندر یا هتل موزه فهادان بروید و از آن‌ها دیدن کنید.
علاوه بر این فاصله کمی تا بازار تاریخی، میدان چخماق و سایر جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر دارید. از دیگر مزایای اقامت در این خانه، می‌توان به دسترسی آسان به فرودگاه، راه‌آهن و ترمینال مسافربری اشاره کرد. برای رزرو اتاق در این خانه تاریخی زیبا کافیست با شماره تلفن آنجا تماس بگیرید.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، مهمانپذیر

برچسب ها