هتل کهن کاشانه یزد

هتل
عکس هتل کهن کاشانه یزد

هتل کهن کاشانه یزد که ابتدا یک منزل شخصی بود در سال 83 بازسازی شد و سپس به عنوان هتل در اختیار گردشگران قرار گرفت. این اقامتگاه دارای دو حیاط بزرگ و کوچک با حوض باصفایی است که برگ درخت کاغذی از بالایش آویزان می‌باشد و منظره‌ دلنشینی را خلق کرده است. هتل 18 اتاق دارد که 10 تای آن مشرف به حیاط بزرگ و 8 تای آن درون حیاط کوچک هستند.
از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تخت، امکانات لباسشویی، پنجره رو به حیاط، اینترنت پرسرعت و یخچال کوچک اشاره کرد. حمام نیز به صورت اشتراکی در اختیار همگان قرار دارد. امکانات عمومی هتل کهن کاشانه یزد نیز شامل رستوران در فضای باز، فست فود، کافی‌شاپ، پایاب قنات، پشت بام مشرف به بادگیرها و پارکینگ غیر مسقف است.
هتل کهن کاشانه یزد از لحاظ موقعیت دسترسی فاصله‌ اندکی تا اماکنی مثل خانه لاری‌‌ها، زندان اسکندر، بقعه دوازده امام، بازار، مسجد جامع و موزه سکه و مردم‌شناسی دارد. پرسنل هتل به زبان انگلیسی هم مسلطند و اتاق‌ها در ساعت 14 تحویل مسافران داده می‌شود. ساعت 12 نیز اتاق‌ها باید تخلیه شوند. برای کودکان زیر 12 سال در صورت استفاده نکردن از سرویس، اقامت رایگان به حساب می‌آید. ظرفیت هتل در ایام تعطیلات زود تکمیل می‌شود. اگر قصد رزرو هتل کهن کاشانه یزد را دارید، می‌توانید هرچه سریعتر و به صورت آنلاین اتاقتان را رزرو کنید و اوقات خوشی را در این اقامتگاه داشته باشید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها