هتل پارسیان یزد

هتل
عکس هتل پارسیان یزد

هتل پارسیان یزد که یکی از اعضای مجموعه‌ هتل‌های پارسیان می‌باشد، در سال 1353 گشایش یافت و در سال 1396 بازسازی شد تا بتواند رضایت هرچه بیشتر مهمانان و مسافرانش را جلب کند. از ویژگی‌های متمایز کننده‎‌ این هتل، فضای سبز آن در شهر کویری و خشک یزد است. مساحت بنا نزدیک به بیست و پنج هزار مترمربع با 32 اتاق می‌باشد که تعدادی از آنها چشم‌اندازی رو به فضای سبز و باغ زیبای هتل دارند و مهمانان می‌توانند از مناظر باصفا لذت ببرند.
هتل پارسیان یزد با سه ستاره دارای امکانات بسیار خوبی است. صبحانه در هتل رایگان و از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، استخر روباز به همراه محوطه‌ای برای برگزاری مراسم‌های مختلف با ظرفیت 200 نفر اشاره کرد. اتاق‌های پارسیان دارای تلویزیون و ماهواره، اینترنت پرسرعت، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی‌بار، صندوق امانات، حمام با دوش و وان، سشوار و تلفن هستند.
برای رزرو هتل پارسیان یزد می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. ساعت ورود و خروج در این هتل 14 می‌باشد. در خصوص اقامت کودکان هم، زیر 5 سال رایگان، 5 تا 8 سال نیم‌بها و بالای 8 سال به صورت بزرگسال محاسبه می‌شود. فاصله‌ هتل تا فرودگاه حدود 20 دقیقه و تا مراکز مهم گردشگری 15 دقیقه است که آن را از لحاظ موقعیت مکانی نیز برجسته می‌سازد. هتل پارسیان یزد با تمامی این امکانات آماده‌ ساختن لحظات خوش شما است.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها