هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل
عکس هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل صفائيه یزد از هتل‌های پنج ستاره و خوشنام شهر یزد است که در نزدیکی میدان ابوذر واقع شده و فضای بسیار زیبایی دارد. هتل صفائیه دو بخش دارد. بخش قدیم که هتل باغ نام دارد، در سال 1335 آغاز به کار کرد و در سال 1392 بازسازی شد. هتل قدیم یا هتل باغ دارای 46 ویلا است که معماری سنتی زیبایی دارد. بخش دیگر، هتل جدید است که در سال 1386 در قسمت ورودی مجموعه احداث شد. بخش جدید 3 طبقه و 105 باب اتاق و سوئیت دارد و فاصله آن تا هتل باغ حدود 5 دقیقه است.
رستوران هتل در مجموعه هتل جدید قرار گرفته و با طبخ غذاهای اصیل ایرانی از مهمانان پذیرایی می‌کند. مهمانانی که در هتل باغ اقامت دارند جهت صرف غذا باید به رستوران مجموعه جدید بروند. از امکانات کلی هتل می‌توان به رستوران چهارسوق، رستوران چوبی، کافی‌شاپ کلاه فرنگی با ظرفیت 70 نفر، سالن چند منظوره نارین با ظرفیت 40 نفر، کافی‌شاپ آب‌نما با فضای تابستانی با ظرفیت 70 نفر، کافی‌شاپ آلما با فضای شیشه‌ای در وسط باغ، فروشگاه صنایع دستی، سالن همایش، فضای سبز، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه و اتاق ویژه معلولین اشاره کرد.
اگر قصد سفر به شهر زیبای یزد را دارید یادتان باشد که رزرو هتل صفائیه یزد اقامتی خوش و به یادماندنی را به شما هدیه خواهد کرد و لذت سفرتان دوچندان خواهد شد.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها