هتل مهر یزد

هتل
عکس هتل مهر یزد

هتل مهر یزد هتلی سنتی است که به عنوان یک اقامتگاه عالی شناخته می‌شود. این هتل اولین و تنها هتل ایران است که جایزه افتخار را از یونسکو دریافت داشته و همچنین موسسه SGS گواهینامه کیفیت برای این هتل صادر کرده است. هتل مهر یزد ساختمانی است با قدمتی 250 ساله و متعلق به عهد قاجار با نام خانه زرگر که پس از مرمت در سال 1384 به عنوان هتل آغاز به کار کرد. این هتل در 3 طبقه خود، 27 باب اتاق دارد که گرداگرد حیاط اصلی قرار دارند. دو حیاط اصلی و نارنجستان، سرداب، هشتی، بادگیرها، تالار بزرگ، در و پنجره‌های چوبی و شیشه‌های رنگی چشم‌نواز به همراه تزئینات و دکوراسیون نوستالژیک و اصیل هتل، اقامت در آن را تبدیل به یک زندگی هیجان‌انگیز در دل تاریخ کرده‌اند.
هتل دارای امکاناتی چون تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، اینترنت در لابی، روم سرویس، صندوق امانات، خشکشویی، خدمات بیدارباش، فروشگاه و خدمات گردشگری است. کافی‌شاپ و رستوران نیز انواع غذاها و دسرها را آماده سرو دارند. همچنین تاکسی سرویس و پارکینگ هتل با ظرفیت محدود مسئله رفت‌وآمد و امنیت اتومبیلتان را در نظر گرفته است. اسپا و ماساژ غیررایگان نیز از دیگر خدمات هتل مهر یزد است.
خود هتل یک اثر تاریخی دیدنی است و غیر از آن میدان امیرچخماق، موزه آب، مسجد جامع و زندان اسکندر از دیدنی‌های نزدیک به هتل هستند. همچنین بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجعلی و بازار شاهزاده فاضل از جمله بازارهای نزدیک به هتل مهر یزد هستند.
برای رزرو هتل مهر یزد با شماره روبرو تماس بگیرید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها