هتل فهادان یزد

هتل
عکس هتل فهادان یزد

هتل فهادان یزد یکی از هتل‌های زنجیره‌ای مهر در دل بافت تاریخی شهر بادگیرهاست که از سال 1386 آغاز به کار کرده است. این هتل نخستین هتل موزه ایران است که به ثبت ملی نیز رسیده است. بنای هتل فهادان یزد با قدمتی 250 ساله به دوره قاجار برمی‌گردد و به خانه تهرانی‌ها معروف بوده است. این بنای تاریخی دو طبقه دارد و دارای 30 فضای اقامتی است. سه حیاط با نام‌های حیاط اصلی، نارنجستان و عمارت کلاه فرنگی به علاوه سه بادگیر زیبا، تالار بزرگ، چاه‌خانه، سرداب، هشتی و دربند بخش‌های مختلف این خانه تاریخی‌اند. همچنین از پشت بام هتل می‌توانید منظره زیبای بافت تاریخی و جذاب یزد را ببینید.
برای دکوراسیون هتل فهادان یزد گنجینه‌ای از اشیای تاریخی و قدیمی در گوشه گوشه بنا استفاده شده است. همچنین در طراحی داخلی اتاقها سعی شده تا حس تاریخی بودن در موزه حتی در جزئیات رعایت شود. فضاهای اقامتی این هتل دارای امکاناتی چون تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار، خانه‌داری، سرویس فرنگی و ... اشاره کرد. سرویس بهداشتی ایرانی داخل راهروها قرار دارد. هچنین تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، اینترنت در لابی، پارکینگ با ظرفیت 20 خودرو و .... از امکانات دیگر هتل فهادان یزد است.
موقعیت این هتل از نظر دسترسی به آثار تاریخی شهر نیز بی‌نظیر است. زندان اسکندر در چند قدمی هتل است و جاذبه‌هایی چون خانه لاری‌ها و زورخانه ابوالفضل نیز فاصله کمی با هتل دارد.
برای رزرو هتل فهادان یزد تنها کافیست با شماره روبرو تماس حاصل بفرمایید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها