هتل سنتی پارس یزد

هتل
عکس هتل سنتی پارس یزد

هتل سنتی پارس یزد از هتل‌های تازه‌‌ تأسیس این شهر به حساب می‌آید. اما یک تفاوت اصلی با هتل‌های دیگر دارد. بنای هتل سنتی پارس مربوط به دوران قاجار است و زیبایی و جذابیت منحصربه‌فردی دارد.
این خانه قدیمی در سال 1396 مرمت و بازسازی شد و هتل سنتی پارس آنجا آغاز به کار کرد. هتل پارس یک حیاط بسیار زیبا با حوض آب و تخت‌های چوبی سنتی دارد و 18 باب اتاق دور تا دور حیاط قرار دارد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل پارس قرارگیری هتل در بافت قدیمی یزد یعنی محله نوستالژیک و جذاب فهادان است. خوب است بدانید که اکثر جاذبه‌های گردشگری یزد در این محله قدیمی واقع شده‌اند. پس می‌توانید در محله فهادان قدم بزنید و با یک پیاده‌روی کوتاه از جاذبه‌های دیگری مثل زندان اسکندر، خانه لاری‌ها، موزه سکه و مسجد جامع یزد دیدن کنید.
از دیگر ویژگی‌های مورد توجه هتل سنتی پارس می‌توان به فاصله کوتاه هتل تا راه‌آهن، ترمینال و فرودگاه یزد اشاره کرد. برای رزرو اتاق و اقامت در این خانه زیبا و جذاب کافیست تا با تلفن هتل پارس یزد تماس بگیرید. رزرو هتل سنتی پارس یک خاطره به یاد ماندنی از سفر به این شهر زیبا و دوست‌داشتنی برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها