هتل رز یزد

هتل
عکس هتل رز یزد

یکی از مهمترین بخش‌های هر سفر انتخاب جای مناسب و امنی برای اقامت می‌باشد. هتل رز یزد یکی از مکان‌های راحت و دلپذیری است که با یک شب اقامت در آنجا برایتان خاطره‌ای به یاد ماندنی می‌سازد. آنچه که انتخاب این هتل را جذاب تر و وسوسه‌انگیز می‌کند فضای سنتی و جالبی است که با معماری به سبک قدیم شما را از دنیای امروز بیرون می‌برد و به تاریخ گذشته سرزمین مادریمان می‌کشاند. اگر هم برای مهمانان خارجی به دنبال فضایی هستید که آن‌ها را با شیوه معماری و زندگی سال‌های نه چندان دور ایران آشنا کنید، هتل سنتی رز یزد یک گزینه فوق‌العاده است. صدای گوشنواز فواره حوض بزرگ آبی رنگ وسط حیاط با دیوارهای کاهگلی و تخت و پشتی‌های سنتی حس و حال خوشی را برایتان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این‌ها اتاق‌های راحت و امکانات رایگانی نظیر اینترنت و صبحانه اقامت راحتی را برایتان به همراه می‌آورد.
این هتل تا مجموعه خان و آتشکده زرتشتیان تنها 1 کیلومتر فاصله دارد و قدم زدن در میان معماری جذاب یزد تا رسیدن به این مکان‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد.
رزرو هتل رز یزد از طریق سایت‌های رزرواسیون هتل با قیمتی مناسب گزینه هوشمندانه‌ای است تا قبل از ورود به شهر از محل اقامتتان آسوده خاطر باشید.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها