هتل جهانگردی یزد

هتل
عکس هتل جهانگردی یزد

هتل جهانگردی یزد با نمای قدیمی، واقعاً حس دهه‌ 60، یعنی دوره‌ای که در آن ساخته شد را تداعی می‌کند. این هتل با اینکه 3 ستاره است اما برخی از خدماتش بیش از هتل 3 ستاره به چشم می‌آیند. از جمله امکانات و خدمات هتل جهانگردی یزد می‌توان به رستوران با ظرفیت 250 نفر، کافی‌شاپ 15 نفره در لابی، ، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، سالن همایش، کافه، تخت سنتی، حوض و باغچه در محوطه‌ فضای سبز، سالن بیلیارد، خدمات شست‌و‌شوی لباس و امکانات مختص افراد معلول مثل ویلچر و رمپ اشاره کرد.
اتاق‌های هتل نیز با چشم‌اندازی به کوه، حیاط هتل و خیابان به تجهیزاتی همچون یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت پرسرعت رایگان، ماهواره، حمام و تخت مجهز شده‌اند.
این هتل در 12 کیلومتری فرودگاه یزد واقع شده است و تا اماکن تاریخی و دیدنی مهم فاصله‌ اندکی دارد. مجموعه‌ امیرچخماق، حمام خان، آب انبار شش بادگیر و باغ دولت آباد از جمله اماکن نزدیک به هتل هستند. رزرو هتل جهانگردی یزد از طریق آنلاین امکان‌پذیر می‌باشد. در صورتی‌ که کودک زیر 2 سال دارید اقامت او رایگان به حساب می‌آید. کودکان 2 تا 10 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم‌بها هستند و 10 سال به بالا بزرگسال محسوب می‌شوند. اگر هم مایل به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این هتل هستید، می‌توانید با شماره‌ هتل تماس بگیرید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها