پیتزا گلسرخ یزد

فست فود

بی دلیل نیست که نام این فست فود را پیتزا گلسرخ گذاشته‌اند. زیرا پیتزاهای بسیار متنوع با حجم‌های عجیب و غریب و طعم‌های لذیذ، بخش بزرگی از منوی پیتزا گلسرخ را نصیب خود کرده است. لیست بلند بالای این پیتزاها از یک نفره شروع می‌شود، دو، سه، چهار و پنج نفره دارد و بعد تعداد بالا می‌رود. 10، 15 و به 20 ختم می‌شود. پاستا، ساندویچ، سوخاری و پیش‌غذا بخش‌های دیگر منوی این فست فود را تشکیل می‌دهد.
فضای داخلی پیتزا گلسرخ یزد ظرفیت پذیرایی از 200 نفر مهمان را در دو طبقه داراست. آشپزخانه‌ این مجموعه نیز به منظور شفافیت هرچه بیشتر با مشتریان به صورت اپن در معرض دید قرار دارد. برای کسانی که قصد حضور در فست فود را ندارند، امکان سفارش اینترنتی مهیا می‌باشد. اما اگر به صورت حضوری مهمان پیتزا گلسرخ بودید، جای پارک خوبی برای ماشین‌هایتان فراهم است. همچنین در فضای داخلی رستوران، شما به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید و می‌توانید زمان انتظار را در فضای مجازی چرخ بزنید.
افتتاح پیتزا گلسرخ یزد به دست آشپز دنیادیده‌ای به نام محمد گلسرخی زاده بود که پس از فوت او، مسئولیت اداره‌ پیتزایی خلاقش به عهده‌ فرزندانش افتاد. این حجم از تنوع و خمیرهای ایتالیایی خاص نیز به نوعی حاصل گشت و گذار او در کشورهای هند، دبی، استرالیا و ایتالیاست. اگر اهل فست فود هستید، پس به هیچ عنوان تجربه‌ غذاهای بی‌نظیر این مکان را از دست ندهید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، فست فود

برچسب ها