پیتزا مثلث یزد

فست فود
عکس پیتزا مثلث یزد

پیتزا مثلث یزد یک رستوران فست فود زنجیره‌ای است که هم اینک دارای دو شعبه در شهر یزد است. محیط و دکوراسیون شعب این رستوران مدرن و امروزی است و از رنگ‌های شاد برای میز و صندلی‌ها و دیوارها استفاده شده است تا هم چشم‌نواز باشد و هم اشتها و شادی را در وجود شما برانگیزد.
پیتزا مثلث یزد منویی بسیار کامل و اشتهابرانگیز دارد. انواع پیتزاها از گیاهی گرفته تا بیکن و استیک و میگو، انواع ساندویچ‌ها از هات‌داگ گرفته تا کالباس و پنینی، انواع استیک‌های جذاب و انواع سوخاری چند تکه اسپایسی و ساده به همراه مخلفات جذابی چون سیب‌زمینی، قارچ سوخاری، پیاز سوخاری، انواع سالاد و نوشیدنی و ... در منوی پیتزا مثلث یزد به چشم می‌خورد. مواد اولیه سالم و تازه استفاده شده در این غذاها یکی از علل خوشمزه شدن آنهاست. کارد حرفه‌ای پیتزا مثلث یزد از همان مراحل اولیه پخت تا سرو کردن غذا، مسیری را پی می‌گیرند که به رضایت مشتریان، یعنی شما، منجر می‌شود.
رستوران زنجیره‌ای مثلث یزد امکان ارسال رایگان غذا به درب منزل یا هتل را نیز در خدماتش دارد. همچنین داشتن پارکینگ از نقاط قوت این رستوران است. ادرس پیتزا مثلث یزد را می‌توانید در روبروی این مطلب مشاهده فرمایید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، فست فود

برچسب ها