سینما تک صفاییه یزد

سینما

یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مجتمع‌های سینمایی شهر یزد، سینما تک صفاییه یزد است. این سینمای به‌روز و مدرن با 6 سالن سینمایی مجزا و ظرفیتی حدود 1200 نفر، همه‌روزه فیلم‌های مختلف سینمای ایران را به روی صحنه می‌برد. این پردیس سینمایی در سال 1388 افتتاح گردید و از آن زمان به بعد میزبان علاقه‌مندان و مخاطبان سینما در سبک‌های مختلفی همچون کمدی، اجتماعی، جنگی، رومانتیک و عاشقانه با بالاترین کیفیت تصویری است.
سالن‌های بزرگ سینما تک صفاییه یزد دارای به‌روزترین تجهیزات پخش همچون صدای دالبی دیجیتال با کیفیت زیاد و پرژکتورهای نسل جدید هستند که امکان تجربه‌ای ملموس و خوشایند را برای دوستداران فیلم و سینما فراهم می‌کنند. تنها نکته‌ ضعف این پردیس سینمایی، عدم فروش آنلاین بلیط است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این مشکل نیز مرتفع شود.
سینما تک صفاییه یزد تنها یک سینما نیست. شما می‌توانید با رفتن به این مجتمع تفریحی و هنری از گزینه‌های متنوع و هیجان‌انگیزی چون نگارخانه‌ هنری، اجرای تئاتر در محوطه‌ آزاد، سالن مختص کودک، کتابخانه، بولینگ، مرکز نجوم، رستوران و کافی‌شاپ نهایت لذت و بهره را ببرید و روز خود را به خوبی بسازید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

اطلاعات بیشتر

    سینما

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، سینما

برچسب ها