کافه رستوران فوکا یزد

کافه
عکس کافه رستوران فوکا یزد

کافه رستوران فوکا یزد بی‌شک یکی از رستوران‌های خوب یزد است که توانسته طی چند سالی که از افتتاحش می‌گذرد، دل خیلی‌ها را به دست آورد. این کافه رستوران در سال 1394 با مدیریت آقای منتظری آغاز به کار کرد. محیط کافه دارای فضایی مدرن و در عین حال سنتی است. اِلِمان‌های مدرنی چون تابلوها، دیوارهایی با چوب تنه درخت، میزها و صندلی‌های مخملین در کنار پنجره‌های مشبک چوبی، چراغ‌های سنتی، تخت‌ها و خود ساختمان که بنایی آجری با طرح سنتی و زیباست، محیط این رستوران را خاص و جذاب کرده است.
این رستوران با ظرفیت 150 تا 200 نفر در داخل ساختمان، حیاط و بام رستوران، امکان رزرو گروهی و دربست، منوی گیاهی، ارسال غذا و ... را نیز فراهم کرده است. منوی کافه رستوران فوکا یزد دارای بخش فارسی و انگلیسی است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرها و کیک‌ها در آن به چشم می‌خورد. خلاقیت در ایجاد طعم‌های جدید و دیزاین چشم‌نواز آنچه سرو می‌شود از نکات مثبت این رستوران است.
کافه رستوران فوکا یزد در یکی از محلات زیبای شهر بادگیرها و در نزدیکی چند بنای تاریخی مهم شهر از جمله مسجد جامع یزد و مجموعه امیرچخماق قرار دارد و از این نظر موقعیت مکانی‌اش نیزعالیست.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها