کافه اردیبهشت یزد

کافه

کافه اردیبشهت یزد اگرچه نو و تازه است اما تجربه مدیریتی و باریستاها و شِف‌های خوبش باعث شده‌اند بتواند جای خود را خیلی زود در دل مردم شهر باز کند. این کافه رستوران جذاب در سال 1398 آغاز به کار کرده و مدیریت آن با آقای فرهنگ است. رنگ‌های گرم، میز و صندلی‌های چوبی، شیشه‌های سراسری که نور طبیعی را در طول روز به کافه می‌دهند، لامپ‌های شکیلی که نور شب را تامین می‌کنند و در آخر حیاط نقلی و پر درختی که میز و صندلی‌های کافه آنجا هم هستند، همگی محیطی دلنشین و بهشتی ساخته‌اند. نوای موسیقی نیز در این محیط جریان دارد و حس خوب و نوستالژیکی به شما القا می‌کند.
از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر و 18 عصر تا 1 شب، با منوی جذاب کافه اردیبهشت یزد می‌توانید از روز خوشمزه‌تان رضایت کافی پیدا کنید. صبحانه‌های جذاب و مقوی، پیش‌غذاها و غذاهای خوشمزه، دمنوش‌ها و قهوه‌های خوش‌طعم و عطر، کیک‌ها و دسرهای عالی و البته شیک شکلات خوشمزه و منحصربه‌فرد کافه اردیبشهت، همه آماده سروند.
کافه اردیبهشت یزد هم برای دورهمی‌های دوستانه مناسب است و هم برای برگزاری جشن ‌تولدهای جمع‌وجور. در واقع امکان پذیرایی گروهی و دربست و امکان رزرو از نکات مثبت این کافه است. کافه اردیبهشت یزد را حداقل یک بار امتحان کنید.

عکس سحر قربانی فر

سحر قربانی فر

اطلاعات بیشتر

    کافه

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، کافه

برچسب ها