کتابفروشی آگاه یزد

کتاب فروشی

«داستان خاستگاه انسان و جهان هستی»، «چرا فیلسوفان نمی‌توانند بخندند؟»، «رویداد ادبیات»، «شیرجه زدن در چشمه‌ زندگی» و .... این‌ها فقط تعداد بسیار کمی از بی‌شمار کتاب‌هایی با عناوین و موضوعات مختلف هستند که در کتابفروشی آگاه یزد پیدا می‌شود.
کتابفروشی آگاه یزد در سال 1358 به کوشش مرحوم محمود شفیع حسینی تاسیس شده و تاکنون، بعد از گذشت 40 سال هنوز هم سرپاست و یکی از معتبرترین کتابفروشی‌های شهر یزد است که علاوه بر کتاب، نشریه‌های فرهنگی، ادبی و هنری هم می‌فروشد. اغلب کتاب‌هایی که برای فروش در این کتابفروشی عرضه می‌شوند، کتاب‌هایی با موضوعات روانشناسی، جامعه‌شناسی، فلسفه، هنر، شعر و ادبیات است، اما رمان‌های داستانی و موضوعات دیگر هم در کتابفروشی آگاه پیدا می‌شود. هدف اصلی و تلاش کتابفروشی آگاه یزد، ایجاد یک فضای خاص برای تبادل اندیشه و روشنگری برای جامعه‌ روشنفکر و اهل مطالعه و آگاهی است. در توصیف آگاه، در کتابی به‌نام «کتابفروشی» (چاپ نشر شهاب، 1383) قید شده: «کتابفروشی آگاه در تمامی دوران‌های پس از تاسیس، نماینده‌ گروه‌های روشنفکر و جدید جامعه بوده است..»
اگر اهل یزد یا مسافر این شهر هستید و عاشق کتاب خواندن هستید، حتما به این کتابفروشی سری بزنید و از بودن در بهشت کتابدوستان لذت ببرید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، کتاب فروشی

برچسب ها