بوستان بانوان نرگس

پارک
عکس بوستان بانوان نرگس

چند سالی است که بوستان های بزرگی تحت عنوان بوستان بانوان برای استفاده ی آزادانه ی بانوان محترم کشور ساخته شده است. بوستان هایی که در آن بانوان بدون حجاب به تفریح و گردش و شادی می پردازند.

بزرگترین این بوستان ها, در منطقه ی 18 تهران واقع شده است. با 24 هکتار وسعت و امکانات بی نظیرش جزو بوستان های پر طرفدار و یکی از بهترین انتخاب ها برای گذراندن یک روز خوب و شاد برای بانوان است. از میان این 24 هکتار, 500 متر آن فضای سرپوشیده ای است که برای خود دنیایی است که وصف آن به طول می انجامد و ناگزیریم از خلاصه کردن آنها. در این 500 متر می توان زمین والیبال و زمین چمن فوتبال, تنیس و استخر و وسایل بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش پیدا کرد.
علاوه بر این ها, مهد کودک و کلینیک گل و گیاه فرصتی است برای گشتن و خوش بودن چه برای بزرگترها و چه برای کودکان. اسکیت و دوچرخه ی این بوستان جزو بخش های جذابی است که می توان در عین تفریح, سلامتی را تضمین کرد و کتابخانه ی این بوستان فرصتی است برای عشاق کتاب تا در کنار فضای باز و تفریح و غیره به این علاقه ی خود هم برسند و روز خوششان را تکمیل کنند. در کنار تمام این ها می توان به مسجد و رستوران این بوستان اشاره کرد و البته سالن های آرایشی و آتلیه ی عکاسی اش; جایی که در میان بانوان جایگاه ویژه و همیشگی خود را دارد!

دریاچه ی وسیع این بوستان زیبا در کنار گونه گیاهی بسیار متنوعش جلوه ی زیبایی از طبیعت را به رخ می کشد تا بانوان شهر با فراغ بال کنار هم نوعان خود از این بوستان لذت ببرند.

عکس سهیلا فلکی

سهیلا فلکی

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، پارک

برچسب ها