باغ پرندگان تهران

طبیعت
عکس باغ پرندگان تهران

یکی از بهترین مکان های تهران برای گردش، مخصوصا در روز تعطیل، باغ پرندگان است. در اصل، بهترین و بزرگترین باغ پرندگان کشور، در تهران قرار دارد. محیطی بسیا زیبا و دوست داشتنی با پرندگان خیلی زیبایی که بیشتر آن ها را فقط در مستند ها دیده ایم. رفتن به باغ پرندگان، گردشی بسیار دوست داشتنی، در کنار آشنایی با پرندگان خواهد بود.

این باغ که در پارک جنگلی لویزان قرار دارد، از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است. این ویژگی باعث شده تا سر زدن به این باغ در هر فصلی از سال دلچسب باشد.
این مجموعه با 17 هکتار وسعت و 168 گونه پرنده تجربه ای جالب و جدید را رقم خواهد زد. 3000 بال پرنده، در این پارک زیبا زندگی می کنند که هرکدام زیبایی های منحصر به فردی دارند. این باغ در 2 فاز طراحی شده است. فاز اول که پرندگان داخل قفس هستند و فاز دوم که پرنده ها در فضایی تقریبا آزاد، قادر به پروازند. گذشته از پرنده ها، این باغ طراحی بسیار زیبایی هم دارد. وجود آبشارها و برکه و آلاچیق ها، فضای دوست داشتنی را درست کرده که بتوان ساعات خیلی خوشی را در آن گذراند. در بدو ورود، شما می توانید تصمیم بگیرید که اول به دیدن کدام بخش ها بروید، سراسر باغ، تابلوهای راهنمای شیکی وجود دارد که شمارا هدایت خواهند کرد.

در این باغ چند دسته از پرندگان نگه داری می شوند.
ماکیان: پرندگان اهلی ای هستند که انسانها معمولا برای مصارف غذایی آن ها را نگهداری می کنند. در این باغ گونه های مرغ و خروس ققنوس، مرغ و خروس لهستانی و مرغ و خروس ابریشمی به چشم می خورد.
گنجشک سانان: از دسته ی گنجشک سانان، قناری و فنچ و سهره طلایی در این باغ زندگی می کنند.
پرندگان شکاری: عقاب و لاشخور و شاهین از پرندگان شکاری این مجموعه اند.
پرندگان گرمسیری: توکان، قوی گردن سیاه، درنای تاجدار خاکستری و طوطی ها، از پرندگان بسیار زیبایی اند که در بخش پرندگان گرمسیری می توانیم آنها را مشاهده کنیم.
پرندگان برکه: پلیکان، قرقاول، اردک، قو
کبوتر سانان: کبوتر مانفوس، کبوتر پشت فر، کبوتر کینگ اردکی، کبوتر دم چتری.
و بخش طاووس ها و شتر مرغ ها، که در آن طاووس و شتر مرغ های زیبایی زندگی می کنند.

این پارک همه روزه از ساعت 9 صبح تا 18 پذیرای بازدید کنندگان است و هزینه ی ورودی آن 8000 تومان می باشد.

عکس سهیلا فلکی

سهیلا فلکی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

دیدنی ، طبیعت

برچسب ها