مرکز خرید ونک

مرکز تجاری
عکس مرکز خرید ونک

خرید کردن در تعطیلات مزیت های زیادی دارد. وقت بیشتر و فراغ بال و خلوت بودن شهر، این امکان را می دهد که با راحتی بیشتری به خرید هایمان بپردازیم. اما یکی از مشکلات آن پیدا کردن مرکز خریدی است که در روز تعطیل هم باز باشد.
مرکز خرید ونک که بین عاشقان لباس و پوشاک مرکز خرید معروفی است، یکی از آن جاهایی است که در ایام تعطیل هم مثل روزهای عادی باز است؛ مگر تعطیلات خاص مثل تاسوعا و عاشورا و 21 رمضان و رحلت پیامبر و یا 12 و 13 فروردین و 14 خرداد.
به جز این روزها, در باقی روزهای تعطیلات هم مثل هرروز از ساعت 9:30 صبح تا 22 شب باز است و فرصت یک خرید خوب و با کیفیت را در اختیار ما قرار می دهد.

این ساختمان 2 طبقه با 120 واحد تجاری از انواع پوشاک زنانه و مردانه تا بچگانه حتی و طلا و جواهرات، همه را در اختیار ما قرار می دهد و با یک بار خرید کردن از همه چیز بی نیازمان می کند؛ هرچند عمده ی فروشگاه هایش پوشاک زنانه اند و جزو مراکز خرید محبوب خانم ها برای خرید لباس است.

مرکز خرید ونک که اکثرا بر محور پوشاک و کیف و کفش زنانه است، در خیابان کار و تجارت، که جزو یکی از قشنگ ترین خیابان های تهران در شب است، قرار دارد تا لذت قدم زدنی زیبا در خیابانی رویایی را هم پیشکش ما کند بعد از خریدی که از آن خشنود بیرون آمده ایم.

عکس سهیلا فلکی

سهیلا فلکی

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها