مرکز خرید تندیس

مرکز تجاری
عکس مرکز خرید تندیس

اکثرا با این لقب آن را می شناسند " ستاره ی شمال تهران".
تندیس و مظهر لوکس بودن است و الحق برازنده ی این لقب! این ساختمان زیبای 9 طبقه که 4 طبقه ی آن تجاری است، از بهترین جاها برای عاشقان مد و برند و پوشاک و لوازم لوکس حساب می شود.

مرکز خریدی که از الف اسباب بازی و ادکلن تا میم موبایل و کامپیوتر چیزی نیست که در آن پیدا نشود.
از بهترین کیف و کفش ها تا لوازم خانگی، از عینک و ساعت تا صنایع دستی، از طلا جواهر تا موبایل و کامپیوتر و از اسباب بازی تا عطر و ادکلن.

برای خودش شهری است که تمام نیازها را برطرف می کند و هیچ جای حرفی باقی نمی گذارد. خود گویای همه چیز هست. دان هیل, دیور, زارا, بنتون... این ها تنها چند نام آشنا از لیست نام آشنایان این تندیس زیبایی است.

5 طبقه پارکینگ هم که در کنار این تندیس قرار بگیرد دیگر کار تمام است و می ماند یک تندیس زیبا که فقط تماشا کردنش لذت را به جان آدم تزریق می کند.

علاوه بر همه این ها در کنار یک خرید دلچسب , یک غذای دلچسب هم باید باشد. این می شود نیازی که رستوران زنبق آبی در طبقه دوم این مرکز خرید, و دو رستوران خیلی لوکس در طبقه ی آخر , آن را برطرف کرده اند.
رستوران های لوکس" دلی دلاژه" و" الیزه" که تهران را زیر پای خود دارند و نمایی کامل از این شهر زیبا و مدرن را به نمایش می گذارند. نمایی که با تمام زیبایی ها و جاذبه های تندیس در هم می آمیزد و قابی پر از جذابیت را کامل تر می کند.

عکس سهیلا فلکی

سهیلا فلکی

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها