مرکز خرید الماس

مرکز تجاری
عکس مرکز خرید الماس

شاید در یک کلام بتوان آن را این گونه توصیف کرد: مجلل.
برای عاشقان پاساژ گردی و خرید برندهای اصل و محصولات مد روز, می توان گفت این مرکز خرید, بهشتی است که تحقق یافته.از زیباترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران که مانند نامش می درخشد و خیره می کند و انگشت بر دهان می گذارد, برق خیره کننده ی اجناسش.

از برترین برندها نمایندگی دارد.اگر طرفدار برندها و محصولات اصلی آدیداس, گپ , مانگو, اسپریت, سیسلی و یا باقی برندها هستید و هنوز سری به این مرکز خرید نزده اید, باخت بزرگی را تجربه کرده اید. کیفیت بالای این اجناس بر هیچ کس پوشیده نیست و همان خریدی است که هیچ وقت از آن پشیمان نخواهید شد.
خرید اجناس اصل در مکان لوکس خودش به تنهایی زیبا است اما امیر شکلات و فست فود های مختلف و نان سحر که کنارش باشد, چیزی فراتر از تصور رقم می خورد.

این الماس درخشان با معماری بسیار شیک و نمای سنگ لوکسی که دارد از شهر کتاب تا فروشگاه اپل و شعب بانک و بسیاری از برندهای مطرح را در زیر سقف بلندش جای داده و در کنار تمام این ها رستوران و کافی شاپ و البته پارکینگ را هم برای راحتی بیشتر مردم, کنار آن ها گذاشته است.
از این سه طبقه ی مرکز خرید الماس, طبقه ی اول آن به پوشاک و زیور آلات, طبقه دوم آن به پوشاک و لوازم خواب و طبقه سومش به محصولات فرهنگی و اسباب بازی اختصاص یافته است. و صد البته وجود فروشگاه شهروند را که در این مجموعه ی لوکس قرار دارد نمی توان نادیده گرفت.
الماس, جواهری است براق و درخشان و کمیاب. خاص است و مثل آن دیگر نیست.مرکز خرید الماس همانند اسمش می درخشد, خاص است و شمارا خاص می کند.

عکس سهیلا فلکی

سهیلا فلکی

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها