هتل بزرگ ارم

هتل
عکس هتل بزرگ ارم

کاملا به دور از هیاهوی تهران و به دور از شلوغی های این شهر, هتل چهار ستاره ای با تمام امکانات بنا شده است. هتلی که به بزرگراه های اصلی نزدیک است و دسترسی سریعی به مرکز شهر دارد و در عین حال از ترافیک و شلوغی آن در امان است؛
هتل بزرگ ارم...

در میان این چهارستاره ی براقش چیزی نیست که پیدا نشود، انگار شهر کوچکی است با تمامی امکانات رفاهی. تمامی امکاناتی که کافی و وافی است برای یک اقامت خوب، یک اقامت دلچسب، برای انتخاب اول بودن.
از سالن های سرباز و سرپوشیده و سالن همایش و تالار هایش، که این روزا در اکثر هتل ها هستند، بگذریم؛ بخش هایی هم دارد که هم چشم را خیره کند و هم حال را خوب.

کمتر کسی است که مطلقا از گل بدش بیاید و همه می دانند رفتن به گل فروشی حتی اگر به قصد خرید هم نباشد, می تواند آرامشی را به ارمغان بیاورد که نظیرش در هیچ جا نباشد.گل فروشی این هتل همان جایی است که اگر حتی گلی هم نخرید، می توانید دور از هیاهوی شهر میان دنیای رنگ ها بگردید و گذر زمان را حس نکنید؛ همان جایی است که می شود از عمق جان رنگ ها را بویید ،مخمل های قرمز رز را حس کرد و سادگی نرگس را نفس کشید... می شود کمی آن طرف تر در عکاسی تمام این حس های خوبی که در برق نگاه منعکس می شود را در صفحه ای ثبت کرد تا بعدها تنها با نگاه به آن، تمام حس های خوب تجربه شده در هتل ارم، یادآوری شود.

باز هم کمی آن طرف تر، یک فضای دنج را، بوتیک شیرینی نامیده اند و در آن حس می ریزند به جان کیک های بی جان و زندگی می بخشند به آن ها تا با هر لحظه از مزه کردن این خوشمزه جات، حس عشق و زندگی در رگ هایمان جریان یابد. تمام این ها به دور از شلوغی های این شهر پر هیاهو، چسب می شود و می چسبد به جان آدم...

وصف امکانات این هتل رویایی به طول می انجامد و به اشاره ای از مجموعه ی ورزشی کاملش و فضای سبز زیبای هتل که می شود در آن قدم زد و اکسیژن خالص را نفس کشید، بسنده می کنیم.
اما رستوران حرفه ای ایرانی و عربی اش چیزی نیست که بشود از آن گذشت و حتی بالاتر از آن , “بام مهتاب” .
بام مهتابی که دست ماه را می گیرد و به زمین می آورد تا شام را در این روف گاردن رویایی کنار مهمانان باشد, به همراه ستاره هایی که رقصشان بر صفحه ی سیاه شب هر چشمی را خیره می کنند و نمای کاملی از تهران که زیبایی اش در شب زبانزد خاص و عام است...

این مجموعه ی رویایی نزدیک به کتابخانه ی ملی و گنبد مینا و پل طبیعت است که خود شرح مفصلی از زیبایی ها دارند. اما گذشته از تمام این ها یک نکته می ماند و آن این است که بخش عمده درآمد هتل لوکس ارم، صرف تحصیل ایتام و امور خیریه می شود و مهمانان هتل خواسته و ناخواسته در این امر خیر شریک هستند.

عکس سهیلا فلکی

سهیلا فلکی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها