هتل اسپیناس پالاس

هتل
عکس هتل اسپیناس پالاس

21 طبقه, 400 اتاق. این یکی از چندین ویژگیِ جدید ترین هتل 5 ستاره تهران است که در شمال شهر تهران در منطقه ای خوش آب و هوا بنا شده؛ هتل اسپیناس پالاس.

طراحی این هتل لوکس با معماری معاصر و در عین حال متاثر از گذشته یکی از بخش هایی است که آن را خاص کرده است.رستوران های مختلف آن با سرآشپز های ماهر که در دو بخش رستوران "ایرانی" با موسیقی زنده و فضای سنتی و دل نشین ایرانی و بخش”لاتون”با غذاهای مدیترانه ای با منظره ای دلچسب، می تواند هر کسی با هر سلیقه ای راضی کند.

وصف امکانات هتل وصفی طولانی است و ما به اشاره ای به فروشگاه و گالری و فضای ورزشی و سالن بولینگ آن بسنده می کنیم. البته نمی توان سالن های متعدد گردهمایی و اتاق های کار آن را نادیده گرفت که فضای مناسبی را برای پذیرایی مهمانان ویژه‌ی شما، حتی در سطح بین المللی و مقامات سیاسی، فراهم می کند.

نمی توان از کنار تالارهای متنوع آن هم گذشت که تمام همایش ها و مراسم ها و کنسرت هارا، به بهترین نحو می شود در آن برگزار کرد و البته اتاق های مخصوص معلولین که می توانند راحت و بدون دغدغه از لحظاتشان در این کاخ لوکس لذت ببرند.

عکس هتل اسپیناس پالاس 5

این هتل که با بالاترین سطح استانداردهای بین الملل ساخته شده، نزدیک به منطقه خوش آب و هوای دربند و درکه نیز است که می توان با طی کردن فاصله کوتاهی به آن جا رفت و روز خوشی را با استنشاق هوای پاکیزه و نگاه کردن به تهران و تکاپوی آن زیر پایتان رقم زد، روزی که به یاد ماندنی خواهد بود.
اما دربند و درکه تنها انتخاب نیست، پارک ژوراسیک,برج میلاد، مجموعه اریکه ایرانیان، سورتمه تهران و حتی سالن اجلاس سران و... باعث موقعیتی شده که هتل اسپیناس پالاس مانند نگینی درخشان از پس چراغ های شهر خودنمایی کند. و شاید علت انتخاب نام کاخ همین باشد. کاخی مجلل و با شکوه که با زیبایی خیره کننده ای به شما فرصت پادشاهی را می دهد؛ و این کاخ نگین زیبای است بر انگشتر جواهر نشان تهران...

عکس سهیلا فلکی

سهیلا فلکی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها