باشگاه ورزشی پردیس قلهک

سالن ورزشی
عکس باشگاه ورزشی پردیس قلهک

پردیس قلهک از آن دسته مکان های لوکس و شیکی است که طرفداران زیادی در سطح شهر دارد. آب و هوای خوب منطقه هم، یکی از علت های اصلی این موضوع است. امکانات خوب و آب و هوای عالی, تقریبا از تمام سطح شهر آدم ها را می کشاند تا به این پردیس زیبا بیایند.

اگر صرفا بخش ورزشی اش را بگوییم, دو سالن ورزشی, باشگاه بدنسازی و استخر , تشکیل دهنده ی مجموعه ای است که ورزشکاران هرروز به آن سر می زنند. انجام ورزش های روزانه در محیطی تخصصی و لوکس, پیشنهاد بسیار جذابی است که نمی شود رد کرد.

گذشته از تفریحات ورزشی، این مجموعه برای باقی افراد هم تفریحاتی دارد. قبل و یا بعد از یک ورزش نشاط آور، یا حتی بدون ورزش کردن، می توانید به این مجموعه سری بزنید و از تماشای یک فیلم سینمایی خوب در سینمایش لذت ببرید.به کتابخانه اش بروید و ذهنتان را کمی کش و قوس بدهید؛ یا حتی در کافی شاپ و رستوران این مجموعه از طعم خوب غذاها لذت ببرید. هر برنامه ای که داشته باشید, پردیس قلهک جای خوبی است برای گذراندن ساعات خوب و به یاد ماندنی.

وجود پارکینگ در پردیس قلهک را هم که نباید فراموش کرد.پارکینگی که از نگرانی ها و فکر مشغولی ها برای خودروی تان جلوگیری می کند.

عکس سهیلا فلکی

سهیلا فلکی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، سالن ورزشی

برچسب ها