کتاب فروشی نشر هنوز

کتاب فروشی
عکس کتاب فروشی نشر هنوز

در خیابان قدیمی و شلوغ کریمخان، چند سالی می شود که یکی از خانه های قدیمی تغییر کاربری داده و کتاب فروشی نشر هنوز را در طبقه ی دوم خودش جای داده.
فضای داخلی نشر هنوز در عین سادگی، با قفسه های چوبی بزرگ، میز و صندلی ها و مبلمان و جزئیاتی مانند آباژور ها، گلدان ها و تابلو های روی دیوار تزئین شده و آرامش لازم برای خواندن کتاب و مطالعه را در فضا ایجاد کرده است.

انتشارات هنوز در بخش های مختلف ادبیات داستانی، ادبیات زندگی، مدرسه ی زندگی، هنر و فلسفه و... کتاب های کاربردی و خوبی ترجمه کرده که بخشی از آن ها را در وبسایت نشر هنوز می توانید ببینید و یادداشتی از کتاب ها را بخوانید.یکی از بخش های خانه ی قدیمی نشر هنوز بالکن کوچک و با صفایش است که با میز و صندلی حصیری و گلدان ها چیده شده و جای دنجی برای نوشیدن چای و مروری بر کتاب هاست. اگر به دنبال آلبومی از خواننده مورد علاقیتان هستید، سری به بخش موسیقی هنوز بزنید، آهنگی گوش کنید و با خریدش آن را به خانه ببرید.

انتشارات هنوز سعی کرده با ایجاد فضای مناسب، شهروندان را به خواندن کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی دعوت کند. سر زدن به این خانه ی قدیمی و با صفا خالی از لطف نیست.

عکس نسترن خالصی

نسترن خالصی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، کتاب فروشی

برچسب ها