شهر کتاب ابن سینا

کتاب فروشی
عکس شهر کتاب ابن سینا

شهر کتاب ابن سینا چند سالی است که بزرگترین مرکز تامین کتاب و فرآورده های فرهنگی غرب تهران شده است. عمده ترین فعالیت شهر کتاب ابن سینا، تهیه و فروش کتاب است که طبقه ی دوم فروشگاه به انواع کتاب اختصاص یافته و شما می توانید کتاب های فارسی و ترجمه شده در بخش های مختلف، کتب مرجع و آثار ادبی و هنری به زبان های خارجی، مجموعه های تصویری، خوشنویسی و دیوان اشعار کهن، کتاب های آموزش زبان انگلیسی و کتاب ها و مجلاتی در خصوص هنر و دیزاین را پیدا کنید و در فضای مناسب و آرام شهر کتاب مطالعه کرده و اگر علاقه مند شدید، خریداری کنید.

طبقه ی اول به نوشت افزار و بخش کودکان اختصاص پیدا کرده و انواع لوازم التحریر و کتاب های مناسب کودکان، دفترچه ها و بازی های فکری در اینجا دیده می شود. طبقه ی سوم هم بخش صنایع دستی و تزئینات دکوری و اکسسوری های سنتی را در خود جای داده که اگر به دنبال خرید کادو برای عزیزانتان هستید، گزینه های خوبی اینجا پیدا خواهید کرد.

در طبقه ی آخر یعنی طبقه ی چهارم شهر کتاب، فضایی برای گپ و گفت و شنیدن موسیقی و پیدا کردن آلبوم مورد علاقه ی شما فراهم شده که می توانید بعد از گشتن در شهر کتاب ابن سینا با نوشیدن قهوه یا چای در کنار کیک های خانگی، روزی به یاد ماندنی برای خودتان رقم بزنید.

عکس نسترن خالصی

نسترن خالصی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها