استخر پیام مخابرات تبریز

شنا

استخر پیام مخابرات تبریز در منطقه‌ زعفرانیه‌ واقع شده و دارای امکاناتی مثل سونای خشک، سونای بخار، جکوزی و حوضچه آب سرد است. اگر کودک به همراه دارید یا اهل هیجان هستید، استخر کودکان، سرسره‌ آبی، بوفه و کافی‌شاپ را هم به این امکانات اضافه کنید. همچنین استفاده از خدمات ماساژ برای کسانی که به بیماری‌های جسمی مبتلا هستند و یا به ماساژ و ریلکسیشن علاقه دارند، امکان‌پذیر می‌باشد.
بلیط‌های استخر پیام مخابرات تبریز به صورت سانس آزاد به فروش می‌رسد و این استخر در دو شیفت آقایان و بانوان خدمات ارائه می‌دهد. سانس بانوان در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 10 تا 17 و جمعه 9 صبح تا 13:30 است. سانس آقایان روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 14 آغاز می‌شود و 18 خاتمه می‌یابد. جمعه‌ها نیز از 14:30 تا 23:30 استخر در اختیار آقایان قرار دارد. همچنین سانس شبانه‌ آقایان یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه از 20:30 تا 23:30 می‌باشد.
امکان گذراندن کلاس‌های آموزش شنا به صورت خصوصی و عمومی در این استخر وجود دارد. به صورت کلی باید گفت استخر پیام مخابرات بسیار تمیز، بزرگ و با امکانات است و دست‌اندرکاران استخر برای کسانی که دارای وسایل نقلیه‌ شخصی هستند، جای پارک مناسبی در نظر گرفته‌اند. به امید اینکه لحظات شاد و مفرحی در این استخر داشته باشید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، شنا

برچسب ها