استخر طالقانی تبریز

شنا

آب و ورزش‌های آبی منبع آرامش، ریلکس کردن و همچنین، سلامتی و ترمیم دردهای جسمی است. اگر شنا بلدید و حرفه‌ای هستید حتما هفته‌ای یکبار به استخر بروید و اگر بلد نیستید، خوب است که با مراجعه به مربیان باتجربه شنا در محیطی مناسب این ورزش دلپذیر و مفید را یاد بگیرید.
استخر طالقانی تبریز پیشنهادی عالی برای شنا و یادگیری شنا برای ساکنین تبریز است. محیط این استخر کاملا تمیز و بهداشتی است و فضایی عالی دارد که شما بتوانید با آرامش و بدون نگرانی و استرس، از استخر استفاده کنید. برای کسانی که برای تناسب اندام به استخر می‌آیند، باید بگوییم که استخر طالقانی سونای بخار و سونای خشک دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر خود یا فرزندنتان هم قصد دارید شنا یاد بگیرید، می‌توانید در دوره‌های آموزش شنای استخر طالقانی شرکت کنید و با کمک و آموزش کادر مربیان مجرب، به راحتی به شنا مسلط شوید. حوضچه آب سرد و جکوزی مجموعه استخر طالقانی هم فضای خوبی برای آرامش و تمدد اعصاب است و پیشنهاد می‌کنیم که حتما استفاده کنید.
برای استراحت و رفع گرسنگی و تشنگی هم می‌توانید از بوفه استخر، غذا یا نوشیدنی تهیه کنید. استخر مخصوص آقایان و بانوان است و آقایان روزهای زوج از ساعت 8 صبح تا 8 شب و بانوان، در روزهای فرد از ساعت 8 صبح تا 8 شب می‌توانند از امکانات استخر طالقانی استفاده کنند و از یک شنای عالی یا یک آموزش خوب لذت ببرند.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، شنا

برچسب ها