استخر زمزم تبریز

شنا

اگر مسافر تبریز شدید و هوس کردید تنی به آب بزنید و لذت شنا تو یه استخر بزرگ رو تجربه کنید، حتما سری به استخر زمزم تبریز بزنید. استخر زمزم تبریز محیطی آرام و لذتبخش رو براتون فراهم می‌کنه و خاطره سفر به تبریز رو فراموش‌نشدنی و همیشگی می‌کنه.
استخر زمزم تبریز مجهز به سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، بوفه و پارکینگ است. شما بعد از ظهرها از ساعت 14 تا 23:30 شب می‌تونید با خیال راحت در این استخر بزرگ و مجهز تفریح و شادی بکنید و هروقت گرسنه شدید از بوفه استخر غذای مورد علاقه خودتون رو سفارش بدید و لذت غذا خوردن بعد از شنا رو تجربه کنید.
فکر کنید تو یه روز سرد زمستون تو آب گرم استخر زمزم غوطه‌ور بشی و بعد روی تخت‌های کنار استخر دراز بکشی و خستگی درکنی، چه حال خوبیه. از بوفه یه چای گرم بگیری و با کیک تازه بخوری، خیلی حال می‌ده. یا تو یه روز گرم و سوزان تابستون تو آب خنک استخر شنا کنی و آبمیوه‌های خنک رو مزه کنی.
یادتون نره یکی از بهترین کارها برای ریلکس کردن اینه که روی آب بخوابید و برای لحظاتی ذهنتون رو از افکار منفی و استرس‌های روزمره خالی کنید و به سقف استخر خیره بشید و رویا پردازی کنید. من توصیه می‌کنم این تجربه لذتبخش رو از دست ندید.
آدرس استخر زمزم تبریز خیلی سرراسته و با یه پرس و جوی ساده می‌تونید پیداش کنید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

تفریح ، شنا

برچسب ها