مجموعه پارک آبی تبریز

مجموعه ورزشی

مجموعه پارک آبی تبریز که لقب اولین پارک آبی زیرزمینی کشور را به خود اختصاص داده، با امکانات مهیج و پرسنل حرفه‌ای، آماده‌ میزبانی از علاقمندان خود است. ظرفیت این پارک چیزی حدود 1200 نفر می‌باشد و در منطقه‌ای با دسترسی عالی قرار دارد. روزهای زوج از ساعت 13 الی 20 شیفت بانوان و یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 14 الی 20، پنجشنبه از ساعت 13 الی 20 و جمعه از ساعت 12 الی 20 شیفت آقایان است.
سرسره‌های آهسته و مارپیچ مالتی اسلاید، سرسره‌ چاله‌ فضایی، سرسره‌های سرعتی تونلی و روباز، سرسره‌ موجU شکل، تونل وحشت، سرسره‌های ران اوت تونلی و روباز برای کسانی که شنا بلد نیستند، رودخانه‌ای به طول۱۷۰ متر و عرض ۳ متر، استخر موج، استخر شنا، استخر و سرسره ویژه‌ کودکان ۳ تا ۷ سال، استخر و سرسره ویژه کودکان ۷ تا ۱۲ سال، سونا و جکوزی، تونل‌های وحشت، فست‌فود و کافی‌شاپ از جمله امکانات مجموعه پارک آبی محسوب می‌شود.
امکان خرید بلیط این مجموعه به دو شکل اینترنتی و حضوری وجود دارد. اما رزرو بلیط اینترنتی معمولاً شامل تخفیف‌های خوبی می‌باشد. از معدود مشکلات پارک آبی باید به نور کم و کمبود تیوپ‌ها اشاره کرد. به غیر از دو سه مورد مشکل جزئی، سایر امکانات برای تفریح و لذت شما در مجموعه پارک آبی تبریز دست به دست هم داده‌اند.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها