باشگاه صدرا تبریز

مجموعه ورزشی

در این بخش قصد داریم تا به معرفی باشگاه صدرا تبریز بپردازیم. مجتمع ورزشی صدرا 12 هزار مترمربع زیربنا دارد. از امکانات این مجموعه می‌توان به استخر شنا، جکوزی، سونای خشک، بخار و دوش در زیرزمین دوم اشاره کرد. زیرزمین اول دارای سالن بدنسازی به مساحت 260 مترمربع ، سرویس دوش و رختکن، مجموعه توانبخشی جانبازان قطع نخاع به مساحت 304 متر مربع، نمازخانه، مهد کودک شهربازی، 6 فروشگاه، رختشورخانه، بوفه، موتورخانه با اتاق برق و دیزل ژنراتور است.
همچنین سالن چند منظوره این مجموعه نیز که گنجایش 2500 تماشاگر را داراست می‌تواند میزبان برگزاری مسابقات والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتبال داخل سالن، تیراندازی، بدمینتون و کشتی باشد. از دیگر امکانات مجموعه صدرا می‌توان به سالن ایروبیک، پیلاتس، ماساژ، سالن سولاریوم، مرکز آب‌درمانی و فیزیوتراپی، دو خوابگاه به ظرفیت 60 نفر، مهمانسرا به ظرفیت 30 نفر، سالن پذیرایی، سالن اجتماعات و غیره اشاره کرد.
ساعات استفاده بانوان از باشگاه صدرا روزهای زوج از ساعت 8 الی 16 و روزهای فرد از ساعت 8 الی 14 می‌باشد. همچنین آقایان نیز می‌توانند روزهای زوج از ساعت 16 الی 23 و روزهای فرد از ساعت 14 الی 23 از امکانات باشگاه استفاده کنند. بوفه مجموعه نیز به ورزشکاران خدمات ارائه می‌کند. در مراجعه با خودروی شخصی دغدغه جای پارک نخواهید داشت چرا که این باشگاه پارکینگ اختصاصی نیز دارد.

عکس مهسا صارمی کیا

مهسا صارمی کیا

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

برچسب ها