رستوران مجلل فانوس تبریز

رستوران

رستوران مجلل فانوس تبریز از جمله رستوران‌های لوکس و معروف شهر زیبای تبریز به شمار می‌رود. اگر گذرتان به خیابان آزادی تبریز افتاد، شانس خوردن یک غذای خوشمزه و فوق‌العاده را از دست ندهید. رستوران مجلل فانوس در شهر تبریز شهرت ویژه دارد و طعم و کیفیت غذاهایش نیازی به تعریف ندارد.
رستوران فانوس غذاهای اصیل ایرانی را با بهترین کیفیت و مواد اولیه مرغوب ارائه می‌دهد. غذاهایی خوشرنگ و لعاب با طعم و کیفیت بی‌نظیر که جزو لذیذترین غذاها به شمار می‌روند. رستوران فانوس دکوراسیون شیک و مجللی دارد و غذا را در ظرف‌های زیبا با دورچین‌های جذاب و خوشمزه سرو می‌کند.
رستوران مجلل فانوس منوی متنوع و ویژه‌ای از انواع غذاهای اصیل و خوشمزه ایرانی دارد. اسامی غذاهایی همچون چلوماهیچه، جوجه کباب، بیف استراگانوف، رولت مرغ، کشک بادمجان، کوکو، و کوفته تبریزی ویژه در منو این رستوران به چشم می‌خورد. علاوه بر این‌ها انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه غذا قابل سفارش است.
پرسنل حرفه‌ای و کاربلد رستوران فانوس، با برخورد عالی و پذیرایی ویژه، تجربه‌ یک وعده‌ غذایی لذیذ را برای شما رقم می‌زنند. برای رفتن به رستوران مجلل فانوس کافیست به خیابان آزادی بروید.

عکس مرضیه قنبری

مرضیه قنبری

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها