رستوران زیتون تبریز

رستوران

شهر تبریز از آن شهرهایی است که سفر به آن با تجربه طعم غذاهای جدید و متنوعی همراه است. یکی از رستوران‌های خوشنام و خوش‌سابقه این شهر رستوران زیتون صابرنیا تبریز است. این رستوران سنتی و ایرانی، از آن رستوران‌هایی است که آشپز‌های حرفه‌ای آن خاطره‌ای خوشمزه را در ذهن شما ثبت می‌کنند.
منوی متنوع رستوران زیتون انتخاب‌های جذابی را مقابل شما می‌گذارد. غذاهای این رستوران شامل انواع کباب‌ها، خوراک ماهی قزل‌‌آلا با دورچین سیب‌زمینی سرخ شده، خوراک مرغ و ماهیچه، کوفته تبریزی و دلمه برگ مو است‌. شما همچنین می‌توانید انواع خوراک‌های رستوران زیتون را با چلوهای اعلا و خوش‌طعم و خوش‌پخت آن سفارش دهید. ناگفته نماند که این رستوران علاوه بر کباب‌های خوشمزه با گوشت تازه گوسفندی، انواع خورشت‌های خانگی را نیز سرو می‌کند و گزینه‌های جذاب و متنوعی را مقابل شما می‌گذارد.
فضای صمیمی و گرم رستوران با پرسنلی مجرب، کاربلد و خوش‌برخورد باعث می‌شود در رستوران احساس راحتی داشته باشید و در کمال آرامش غذای خود را میل کنید. مطمئنا اگر یکبار رستوران زیتون صابرنیا تبریز را امتحان کنید مشتری ثابتش خواهید شد و به دیگران نیز پیشنهاد خواهید داد.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها