رستوران ایوب تبریز

رستوران
عکس رستوران ایوب تبریز

رستوران ایوب تبریز به مدیریت پهلوان مشهور تبریزی، ایوب بنی نصرت است که یکی از قهرمانان کشتی و افتخارات ورزش ایران و تبریز هستند. در گوشه‌ای از فضای جالب رستوران، مدال‌ها، لوح‌های تقدیر و افتخارات این قهرمان به چشم می‌خورد. در گوشه‌ای دیگر نیز، کتابخانه‌ای کوچک به چشم می‌خورد که بسیار جالب است، چون کتابخانه در رستوران کمتر دیده می‌شود. خود پهلوان ایوب بنی نصرت هم معمولا در بخش صندوق می‌ایستد و برخورد متواضعانه و موقر ورزشکارانه او احتمالا برایتان جالب خواهد بود.
در زیرزمین این رستوران یک سالن غذاخوری بزرگ است که گنجایشی 230 نفره دارد و در داخل خود رستوران هم نوسازی‌هایی انجام شده که این فضای خوب و مناسب و همچنین برخورد خوب گارسون‌ها و پرسنل و طعم عالی غذاها رستوران ایوب تبریز را به یک رستوران عالی و مناسب تبدیل می‌کند.
منوی رستوران ایوب شامل انواع سوپ و سالادها برای پیش غذا و انواع کباب و خوراک و خورشت‌های اصیل ایرانی است که به همراه نوشیدنی و چاشنی‌های متنوع سرو می‌شود. خوب است بدانید که این رستوران برای ماه رمضان، غذای افطار هم سرو می‌کند و منوی افطار کامل و خوبی از چای و حلوا گرفته تا چلوکباب و خورشت دارد. اگر آدرس رستوران ایوب تبریز را نمی‌دانید، به فلکه همافر در خیابان ولیعصر بروید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها