بناب کبابی برادران تبریز

رستوران
عکس بناب کبابی برادران تبریز

بناب کبابی برادران تبریز یکی از قدیمی‌ترین کبابی‌های شهر تبریز است که سی و سه سال از تاسیس آن می‌گذرد و چهار شعبه در تبریز دارد. این رستوران که یکی از معروف‌ترین کبابی‌های شهر است، به خاطر کیفیت خوب غذا و استفاده از مواد غذایی مرغوب و باکیفیت، مشتریان زیادی دارد.
فضای رستوران مناسب و دنج است و در طبقه دوم، یک لژ خوب با ظرفیت دویست نفر دارد که برای مهمانی‌های بزرگ یا برگزاری مراسم بسیار مناسب است. طبقه اول مخصوص نشستن و سرو غذا برای خانواده‌هاست، البته در صورت شلوغی و پر بودن میزها، خانواده‌ها می‌توانند در طبقه همکف هم بنشینند. کیفیت کباب‌های بناب برادران عالی است و مشتریان دائم این رستوران گواه کیفیت بالای غذاها هستند.
علاوه بر بناب کباب، انواع دیگر کباب‌ها مثل جوجه کباب، کباب تابه‌ای، کوبیده، آجی کباب، کباب نگین‌دار، بال مرغ کبابی، ماهیچه مرغ، جگر و ... هم سرو می‌شود. شما می‌توانید غذا یا کباب دلخواه خود را از منو انتخاب کنید و با نوشیدنی و چاشنی‌های دلخواهتان مثل دوغ و ماست محلی و همچنین، گوجه و فلفل کبابی میل کنید. همراه با کباب، نان تنوری داغ و تازه هم سرو می‌شود. جالب است بدانید که یکی از غذاهای محبوب منو، آبگوشت مخصوص بناب کبابی برادران است که طعم بسیار خوبی دارد.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خوردني ، رستوران

برچسب ها