میلاد نور ولیعصر تبریز

مرکز تجاری
عکس میلاد نور ولیعصر تبریز

مرکز خرید میلاد نور ولیعصر تبریز در زیرگذر تقاطع خیابان ولیعصر و پیاده‌راه استاد شهریار تبریز قرار دارد و مجموعه‌ای زیرزمینی اما مدرن به حساب می‌آید. این مرکز خرید سه طبقه دارد که دو طبقه آن به پارکینگ اختصاص دارد. زیربنای طرح ۱۰۵۰۰ مترمربع بوده که این مجتمع شامل یک طبقه مرکز خرید به تعداد ۷۸ مغازه و دو طبقه پارکینگ طبقاتی می‌باشد.
این مرکز تجاری ۸ دستگاه پله‌برقی دورتادور میدان دارد که برای آن ۴ خروجی طراحی شده است. مرکز تجاری میلاد نور مانند دیگر مراکز خرید موجود در شهر تبریز هم نوساز است و هم از اصول معماری نوین پیروی می‌کند. میلاد نور ولیعصر تبریز از کامل‌ترین و جامع‌ترین بازارهایی است که انواع کالاها را در خود جای داده. مرکز خرید ولیعصر هرروزه پذیرای تعداد بی‌شماری از مشتریان و گردشگرانی است که در جستجوی کالاهای متنوع و شیک هستند. در قسمت تجاری مجتمع، 78 واحد تجاری به فروش کالاهای مختلف مانند پوشاک آقایان، بانوان و کودکان، کیف و کفش، طلا و جواهرات، لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری می‌پردازند.
شما با استفاده از 4 ورودی که در اطراف میدان ولیعصر قرار گرفته می‌توانید به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این وجود کافی‌شاپ‌ها و فست‌فودهای متنوع می‌تواند گردش شما در مرکز خرید میلاد نور را جذاب‌تر کند. همچنین قرار است به‌زودی شهربازی کودکان در این مرکز خرید افتتاح شود.

عکس پردیس نیک نفس

پردیس نیک نفس

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها