مرکز خرید پیاده راه تجاری تربیت تبریز

مرکز تجاری

یکی از تفریحات و سرگرمی‌های این روزها، گشت و گذار در مراکز خرید است، به‌خصوص اگر فضای این مرکز خرید خاص و منحصربه‌فرد هم باشد. برای یافتن چنین فضایی در مسیر جاده ابریشم به راه بیفتید تا به یک خیابان سنگ فرش شده قدیمی برسید. این مکان درست همان جایی است که مرکز خرید تربیت تبریز قرار گرفته است.
آنچه که از گشت و گذار در این بازار نصیبتان می‌شود، تنها خرید لوازم مورد نیازتان نیست بلکه می‌توانید در کنار جوی باریک آب و درختان قدیمی این خیابان به تماشای مجسمه‌های جذابی از مشاغل بروید و قدم‌زنان در میان خانه تاریخی حریری که امروزه به موزه مطبوعات تبدیل شده، اطلاعات جذاب و جالبی از این دانش نوین کسب کنید و تجربه‌ای جدید به دست آورید.
علاوه بر این جذابیت‌های گردشگری، بازار تربیت با انواع پاساژهای کوچک و بزرگ مثل شیخ صفی، آزادی، زمرد، پردیس، شمس، بازار شیشه گر خانه، پاساژ تربیت، پاساژ نور، انواع مغازه‌های پوشاک، کیف و کفش و پارچه انتخاب‌های بسیاری را در اختیارتان قرار می‌دهد. فراموش نکنید که این خیابان قدیمی رستوران‌های جذابی هم دارد که سر زدن به آنها خستگی خرید و گردش را از تنتان در می‌کند. فراموش نکنید که ساعت کار بازار تربیت تبریز از 10 صبح تا9 شب است.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها