مجتمع  تجاری جواهر تبریز

مرکز تجاری

گردش در میان پاساژها و فروشگاه‌های برندهای روز به یکی از فعالیت‌های مفرح این روزهای ما تبدیل شده است. به‌ویژه که مراکز خرید بزرگ تنها محلی برای خرید و فروش لوازم مورد نیاز نیستند بلکه در گوشه گوشه خود سرگرمی‌های بسیاری فراهم کرده‌اند. مجتمع تجاری جواهر تبریز با زیر بنایی به وسعت 10 هزار متر فرهنگسرایی بزرگ در دل خود جای داده است که محلی برای یادگیری دانش و هنر و ورزش شده است. علاوه بر این‌ها، داشتن یک شهربازی جذاب، کودکان و نوجوانانمان را سرگرم می‌کند تا بتوانیم با آسودگی خرید کنیم.
با وجود این امکانات و فروشگاه‌های لباس متنوع قطعا ساعات زیادی را در مرکز خرید جواهر خواهید گذراند. آسوده خاطر باشید که با وجود چند کافی‌شاپ و فست‌فود و رستوران‌های این مجموعه از رستوران‌های خارج از مرکز خرید بی‌نیاز خواهید شد.
اما تنها این امکانات نیست که ما را به انتخاب مرکز خرید جواهر مجاب می‌کند، نمایی زیبا و فضای سبز وسیع در کنار رودخانه میدان چای، حال و هوایی خوش به این مرکز خرید جذاب بخشیده است. پس اگر به دنبال برای تفریح، سرگرمی یا خرید هستید، می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 9 شب سری به پاساژ جواهر تبریز بزنید.

عکس زهره طیبی

زهره طیبی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها