برج بلور تبریز

مرکز تجاری

اگر مسافر تبریز شوید حتما آوازه برج بلور تبریز به گوشتان خواهد خورد. برجی عظیم و زیبا در 25 طبقه و رستورانی گردان در طبقه بالای برج، تجربه غذا خوردن در آسمان را به شما هدیه می‌دهد. برج بلور تبریز با کاربری تجاری-اداری در سال 90 پس از ده سال عملیات اجرایی به بهره‌برداری رسید. در سال 1386طرح برج بلور تبریز برنده جایزه همایش ملی معماری نقش جهان اصفهان شد.
اگر هوس خرید دارید برج بلور تبریز مکان مناسبی است تا بهترین و به‌روزترین کالاهای ایرانی و خارجی را به شما عرضه کند. پس از خرید با استفاده از آسانسورهای پیشرفته برج در چشم به هم زدنی می‌توانید در طبقه بیست و پنجم وارد رستوران گردان برج بلور تبریز شوید و لذتی تکرارنشدنی را تجربه کنید. فکر کنید در آسمان نشسته‌اید، به آرامی در گردش هستید و در کنار خانواده از منوی متنوع رستوران غذا سفارش می‌دهید، از نوشیدن چای لذت می‌برید و هم‌زمان شهر زیبای تبریز را تماشا می‌کنید. رستوران گردان برج لذت دیدار تبریز از فراز شهر را به مسافران می‌دهد.
چشیدن طعم غذاهای ایرانی و بومی و همچنین تجربه گردش در آسمان تبریز، خاطره‌ای بی‌نظیر برای هر مسافری است که تنها در رستوران گردان برج بلور تبریز به تحقق می‌پیوندد. همچنین می‌توانید برای رزرو میز و اطلاع از ساعات کاری با شماره تماس برج بلور تبریز در ارتباط باشید.

عکس معصومه صالحی

معصومه صالحی

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

خرید ، مرکز تجاری

برچسب ها