هتل گسترش تبریز

هتل
عکس هتل گسترش تبریز

اگر می‎‌خواهید در سفر خود به تبریز محل اقامتتان هم زیبا و مجلل باشد، هم به مراکز مهم شهر دسترسی داشته باشید و از مجهز بودن آن نهایت لذت را ببرید، بی شک هتل گسترش تبریز یکی از مهمترین گزینه‌های شما خواهد بود. این هتل 13 طبقه و 150 اتاق و سوئیت دارد که تمامی آنها به همراه لابی مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان هستند. علاوه بر این، یخچال، تلویزیون، حمام اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه‌ مطبوع، مبل، تلفن، خدمات روزانه‌ نظافت اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از جمله امکانات اتاق‌های این هتل محسوب می‌شود.
جدای از اتاق‌های مجهز، لابی هتل بسیار شیک و زیباست و دارای امکانات خاصی مثل انواع رستوران‌های ایرانی، فست فود، کافی‌شاپ و سالن صبحانه، مجموعه‌ ورزشی، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، خشکشویی، آرایشگاه، نمازخانه، آسانسور، خودپرداز، پارکینگ، سالن‌های چندمنظوره برای برگزاری جشن، همایش و کنفرانس است.
فاصله‌ این هتل 4 ستاره‌ 50 ساله تا موزه‌ تبریز، مسجد کبود حدود 10 دقیقه رانندگی است و راه چندانی تا پاساژ نسیم ندارد.
برای انتخاب اتاق می‌توانید به صورت اینترنتی از سایت هتل برای رزرو هتل گسترش تبریز اقدام کنید. همچنین بدانید که اقامت کودکان زیر دو سال شما در هتل گسترش تبریز رایگان محاسبه می‌شود.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها