هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل
عکس هتل پارس ائل گلی تبریز

در سفر به شهر خوش آب و هوای تبریز بی‌شک با اقامت در هتل 5 ستاره ائل گلی خاطراتی فراموش‌نشدنی را رقم خواهید زد. این هتل یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی برای مسافران تبریز است. هتل پارس ائل گلی تبریز هتلی زیبا و شیک مشرف به باغ سرسبز و معروف ائل گلی است که مناظر زیبا و دلنشینی را از این قاب به مسافرانش هدیه می‌دهد.
همه‌ امکانات و تفریحات در هتل پنج ستاره‌ پارس ائل گلی، در سطح استانداردهای جهانی است. اتاق‌ خواب‌هایی با تخت‌های زیبا و راحت، اینترنت رایگان، سرو صبحانه و ناهار در اتاق و شبکه‌ پخش فیلم داخلی بخشی از تسهیلات رفاهی هتل هستند. به محض ورود به شهر تبریز می‌توانید گشت و گذارتان را شروع کنید و مطمئن باشید که در رستوران‌ هتل پارس ائل گلی تبریز انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه، در کافی‌شاپش همه نوع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های دلچسب، در استخر و مجموعه‌آبی‌اش تفریحاتی سالم و در اتاق‌هایش خوابی آرامش‌بخش، در انتظارتان است. به این ترتیب هیچگاه خاطره‌ سفری منحصر به فرد به تبریز از ذهن‌تان پاک نخواهد شد. لابی لوکس و مجهز به کافی‌شاپ نیز فرصت خوبی به شما می‌دهد تا در کنار دوستان و خانواده خود استراحتی کم‌نظیر را تجربه کنید. اتاق‌ها و سوئیت‌ها هم با مناظر زیبا و خدمات کامل، اقامتی دلنشین را به شما هدیه می‌کند.
هتل دسترسی خوبی به برجسته‌ترین و مهم‌ترین جاذبه‌های شهر از جمله عمارت کلاه فرنگی، رودخانه مهران رود، مسجد کبود و بازار تبریز دارد. رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز یک انتخاب ویژه برای شماست.

عکس پردیس نیک نفس

پردیس نیک نفس

مسیریابی از طریق:

اطلاعات تماس

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها