هتل تبریز تبریز

هتل

هتل تبریز تبریز دارای 5 طبقه با همکف و زیرزمین، 132 اتاق یک تا سه نفره می‌باشد. هتل در کنار آبشار قرار گرفته و مجهز به امکاناتی همچون پارکینگ، اینترنت پرسرعت رایگان، کافی‌شاپ، رستوران، کافی‌نت، خشکشویی، عابربانک، سالن کنفرانس، فروشگاه، کافه و پارک کودک است.
تأسیس هتل اگرچه به سال 1348 بازمی‌گردد اما در سال 1391 عملیات بازسازی روی ساختمان آن انجام گرفت. طبق نظر بسیاری از کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، نظافت و تمیزی در تمام اتاق‌ها در حد عالی رعایت شده بود، برخورد پرسنل بسیار محترم و قابل قبول و موقعیت مکانی هتل و دسترسی به اماکن گردشگری خوب می‌باشد.
بر طبق قوانین این هتل در صورتی که کودک زیر 5 سال دارید، اگر از سرویس هتل استفاده نکند، اقامت او رایگان محاسبه می‌شود و کودکان بالای 5 سال بزرگسال ‌به حساب می‌آیند. ساعت تحویل اتاق‌ها 14 و ساعت تخلیه 12 ظهر است. حتماً برای اقامت در هتل کارت شناسایی معتبر همراه خود داشته باشید. در غیر این صورت باید از اداره اماکن شهر تبریز برگه اقامت موقت دریافت کنید. اگر یک خانم تنها هستید پذیرش شما فقط با همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه‌ عکس‌دار انجام می‌گیرد. رزرو هتل تبریز تبریز به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است. بنابراین اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، پیش از آنکه اتاق‌ها پر شوند، اقدام به رزرو نمایید.

عکس معصومه قدیریان

معصومه قدیریان

مسیریابی از طریق:

159 نفر در لیست علاقه مندی قرار داده اند

دسته ها

اسکان ، هتل

برچسب ها